خرید اینورتر
نوشته شده توسط : saleh

خرید اینورتر

موج سینوسی آبی فقط برای مقایسه انجام شده است. درایو این موج سینوسی را تولید نمی کند.

توجه داشته باشید که خروجی از VFD یک شکل موج "مستطیل شکل" است. VFD خروجی سینوسی تولید نمی کند. این شکل موج مستطیلی برای سیستم توزیع عمومی منظور خوبی نیست ، اما برای موتور کاملاً مناسب است.

اگر می خواهیم فرکانس موتور را به 30 هرتز کاهش دهیم ، پس ما ترانزیستورهای خروجی اینورتر را به آرامی تغییر می دهیم. اما ، اگر فرکانس را به 30Hz کاهش دهیم ، برای حفظ نسبت V / Hz نیز باید ولتاژ را به 240V کاهش دهیم ( برای اطلاعات بیشتر در این باره به نمایش تئوری موتور VFD مراجعه کنید). اگر تنها ولتاژی که داریم 650VDC چگونه می خواهیم ولتاژ را کاهش دهیم؟

خرید اینورتر . به این اصطلاح Pulse Width Modulation یا PWM گفته می شود. تصور کنید که می توانیم با خاموش و روشن کردن شیر با سرعت زیاد فشار را در یک خط آب کنترل کنیم. اگرچه این برای سیستم های لوله کشی عملی نیست ، اما برای VFD بسیار خوب عمل می کند. توجه داشته باشید که در طول نیم چرخه اول ، ولتاژ نیمی از زمان روشن است و نیمی از زمان خاموش است. بنابراین ، ولتاژ متوسط ​​نیمی از 480 ولت یا 240 ولت است. با پالس کردن خروجی ، می توانیم به هر ولتاژ متوسطی در خروجی VFD برسیم.

خرید اینورتر

برای درک اینکه قسمتهای مختلف درایو چگونه است ، به تصاویر زیر مراجعه کنید.

چرا باید از VFD استفاده کنم؟

1 - مصرف انرژی و هزینه های انرژی را کاهش دهید

اگر برنامه ای دارید که نیازی به اجرای آن با سرعت کامل نیست ، پس می توانید با کنترل موتور با درایو فرکانس متغیر ، هزینه انرژی را کاهش دهید ، این یکی از  مزایای درایوهای فرکانس متغیر است . VFD به شما امکان می دهد سرعت تجهیزات موتور محرک را با میزان بار مورد نظر مطابقت دهید. روش دیگری برای کنترل موتور الکتریکی AC وجود ندارد که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.

خرید اینورتر

 خرید اینورتر

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: